مشخص شدن تاریخ واریز یارانه آذر ماه

تاریخ واریز یارانه آذر ماه

تاریخ واریز یارانه آذر ماه

بحث یارانه ها یکی از بحث های جنجالی در سالیان اخیر در کشور ما به حساب می آید.طرحی که توسط دولت قبلی تصویب شد و علارغم همه حاشیه های آن توسط دولت جدید ادامه پیدا کرد.البته بزرگی این طرح امروزه قابل قیاس با ابتدای شروع آن نیست و افراد مختلف و بنابر دلایل مختلف از گرفتن یارانه محروم شدند.با این وجود طبق آماری که ارائه شده است 74 میلیون ایرانی اکنون یارانه دریافت می کنند.تاریخ واریز یارانه آذر ماه 95 اعلام شد و شما عزیزان می توانید در ادامه جزئیات بیشتر این خبر را مشاهده کنید.

«هفتادمين» مرحله یارانه نقدی مربوط به آذرماه ۱۳۹۵ به ازاء هر نفر ۴۵۵.۰۰۰ ریال ساعت ۲۴:۰۰ روز جمعه مورخ ۱۳۹۵/۰۹/۲۶ به حساب سرپرستان محترم خانوار واریز و قابل برداشت خواهد بود.

احتمال میرود «هفتادمين» مرحله یارانه نقدی مربوط به آذرماه 1395 به ازاء هر نفر 455.000 ریال ساعت 24:00 روز جمعه مورخ 1395/09/26 به حساب سرپرستان محترم خانوار واریز و قابل برداشت خواهد بود.

در 8 ماهه ابتدایی سال 95 در تاریخ 26 هر ماه یارانه واریز گردیده و زمان پرداخت یارانه این ماه نیز 26 آذر اعلام شده است .

بر طبق گفته مسئولان ستاد یارانه کشور یارانه آذر ماه 95 از صبح روز شنبه 27 آذر ماه قابل برداشت است و مردم می توانند با مراجعه به عابربانک ها یارانه آذر ماه خود را دریافت کنند.

جام نیوز

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *