سریال پایتخت 5 ساخته می شود ؟

ساخت سریال پایتخت 5

سریال پایتخت 5

در سال های اخیر شاهد ساخت سریال های مختلفی توسط صدا و سیما بوده ایم که بیشتر این سریال ها نتوانسته اند نظرات مردم را جلب کنند.اما در این میان سریال هایی نیز بوده اند که بسیار محبوب شده اند یکی از این سریال های محبوب سریال پایتخت می باشد.سریالی که تاکنون 4 مجموعه از آن ساخته شده و از محبوب ترین سریال های ساخته شده در سال های اخیر به حساب می آید.این سریال جز پرمخاطب ترین سریال های تولیدی توسط صدا و سیما نیز به حساب می آید.که تا به حال از تلویزیون پخش شده و تکرار آن بارها از شبکه‌های مختلف به روی آنتن می‌رود

بنابراین گزارش این در حالی که دست تلویزیون بابت آثار درخور توجه خالی است و ماه مبارک رمضان یکی از مهم‌ترین باکس‌های پخش سریال برای تلویزیون محسوب می‌شود، مدیران تلویزیون تصمیم گرفته‌اند مذاکراتی با سیروس مقدم داشته باشند تا او سری پنجم سریال پایتخت را برای رمضان ۹۶ کارگردانی کند.

این پیشنهاد در حالی مطرح شده که پیش از اعلام شد مقدم وارد پیش تولید «هنگام بیداری» شده است. این سریال از جمله آثار الف ویژه است که به مقطع تاریخی مقاومت مردم بوشهر در برابر انگلیسی‌ها و شخصیت آیت الله سید عبدالحسین لاری می‌پردازد.

«پایتخت 1 و 2 و 3» در نوروز 90 ، 92 و 93 از شبکه یک سیما پخش شد و پایتخت 4 نیز در رمضان 1394 پخش شد.

در این سریال محسن تنابنده، احمد مهرانفر، علیرضا خمسه، ریما رامین فر، مهران احمدی،‌ نسرین نصرتی، هومن حاجی عبداللهی، هدایت هاشمی و محمدرضا علیمردانی و سارا و نیکا فرقانی اصل بازی می‌کنند.

باید منتظر ماند و دید که آیا پنجمین قسمت از این مجموعه بر روی آنتن خواهد رفت و آیا ادامه دادن یک سریال با داستان و فضای مشخص در 5 مجموعه می تواند هنوز نیز برای مخاطب جالب باشد یا که این مجموعه با واکنش منفی مردم روبرو می شود.

افکار نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *