محسن رضایی: یارانه باید بیش از صدهزار تومان باشد

درآمد دولت نسبت به سال شروع تخصیص یارانه‌ها دو برابر بیشتر شده است

محسن رضایی: یارانه باید بیش از صدهزار تومان باشدبه گزارش سایت گلگون پلاس، محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، معتقد است که: باید با مردم صداقت داشت. اقتصاد تا مردمی نشود، مشکلات حل نمی‌شود. پس از هر تزریق سرمایه خارجی بدون مردم، دوباره مشکلات رخ می‌نماید. اقتصاد با مردمی شدن مشکلاتش حل می‌شود. اقتصاد با سرمایه‌داران و بدون مردم، حل نمی‌شود.

کارآفرینی و کشاورزی و کارخانجات با مردم هستند که می‌توانند در اقتصاد تحول ایجاد کنند. آیا ما در اقتدار و نظامی‌گری بیشتر تحریم داشتیم یا اقتصاد؟ چطور شد که در امنیت و اقتدار توانستیم تحریم‌ها را پشت سر بگذاریم اما در اقتصاد کاری نشد؟

دولت شفاف‌سازی کند. درآمد دولت نسبت به سال شروع تخصیص یارانه‌ها دوبرابر بیشتر شده، و باید هر فردی صد هزار تومان یارانه بگیرند. چرا عمل نمی‌شود؟ چرا دولت‌ها هر ماه حساب کشور را به مردم شفاف بیان نمی‌کنند؟ هرماه درآمدها و مخارج را به مردم بگویند. مگر مردم اساس این مملکت و انقلاب نیستند؟

محسن رضایی با بیان اینکه «مجلس و دولت بیایند و توضیح بدهند که درآمد ناشی از فروش سوخت کجا می‌رود؟» گفت: دولت شفاف‌سازی کند. درآمد دولت نسبت به سال شروع تخصیص یارانه‌ها دو برابر بیشتر شده، و باید هر فردی بالای صد هزار تومان یارانه بگیرد.

چرا عمل نمی‌شود؟ چرا دولت‌ها هر ماه حساب کشور را به مردم شفاف بیان نمی‌کنند؟ هر ماه درآمدها و مخارج را به مردم بگویند. مگر مردم اساس این مملکت و انقلاب نیستند؟

هر یک از این رمزها ضعیف بشود، اقتدار ضعیف می‌شود. اگر مردم را غریبه بدانیم و اعتماد مردم ضعیف شود، ضربه می‌خوریم. انتظار داریم دولت در این سال، گزارش و کارنامه خوبی در اقتصاد مقاومتی به مردم ارائه کند. امروز هم باید این سه رمز موفقیت یعنی توکل به خدا، تبعیت از رهبری و اتکا به نیروی مردمی را نگه داریم. این عوامل، ما را در سیصد سال گذشته موفق کردند. این درس‌ها باید حفظ گردند تا انقلاب محفوظ ماند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *