دستگیری مادری که دخترش را می فروخت

وادار کردن دختر به تن فروشی

دستگیری مادری که دخترش را می فروخت

متاسفانه این روزها شاهد آمار بسیار زیاد تن فروشی در سراسر دنیا هستیم و به خصوص این آمار در کشور های اسلامی بسیار بالاست که امری بسیار نگران کننده می باشد بخش زیادی از این تن فروشی ها به دلیل فقر و مشکلات مالی صورت می گیرد.

بر طبق اخبار منتشر شده توسط رسانه های عربی مادری پاکستانی که به بهانه کار در دبی دخترش را به این شهر آورده بود و او را مجبور به تن فروشی می کرد توسط پلیس این کشور دستگیر شد.

این مادر جنایتکار دختر خود را در ازای دریافت پول در اختیار مردان مختلف قرار می داد تا اینکه دختر نوجوان در مسیر هتلی در شارجه برای دیدار با یکی از مشتریان اش توسط پلیس بازداشت شد و پلیس فاش کرد مادر وی و یک تاجر 50 ساله عرب باند قاچاق دختران را هدایت می کنند.

مادر این دختر نوجوان که شغل اصلی اش خدمتکاری بود ادعا کرده بخاطر شرایط مالی بد مجبور به فروختن دخترش به مردان شده است.بنابه این گزارش، مادر از خاک دوبی اخراج شدند و قرار شد دختر نوجوان که باردار شده است در خاک امارات تحت حمایت سازمان های دولتی قرارگرفت.

باید منتظر ماند و دید تا به کی این اوضاع بد و نابسامان تن فروشی و فقر در دنیا ادامه خواهد داشت و تا به کی دختران جوان به علت فقر مجبور به انجام این عمل وحشتناک هستند.

رکنا

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *