لس‌آنجلس تایمز: وعده‌های حسن روحانی عملی نشده است

لس انجلس تایمز در مقاله‌ای به بررسی وضع درآمدی و انتظار مردم برای بازسازی اقتصاد کشور پس از برجام پرداخت و نوشت: هنوز وعده‌های داده شده عملی نشده است.

به گزارش خبرگزاری فارس این روزنامه با بیان اینکه مردم رنجدیده ایران هنوز منتظر دگرگونی‌های اقتصادی در کشور هستند افزود هشت ماه از لغو تحریم‌ها گذشته اما هیچ اتفاق خاصی در زمینه اقتصاد رخ نداده است.

لس انجلس تایمز در مصاحبه ای که با یک حسابدار درباره قیمت‌ها صحبت کرده است. وی گفته پس از برجام همه چیز گرانتر شده است و برای ما به گونه‌ای است که انگار هیچ توافق رخ نداده است.

لس آنجلس تایمز در بخش دیگری از مقاله گفت: ایران هنوز به بازارهای مالی آمریکا دسترسی ندارد و دلیلش این است این کشور به تازگی محدودیت هایی رو بر ضد ایران وضع کرده و دلیل ان را ادعای کمک به تروریسم و توسعه موشک های بالستیک خود عنوان کرده است.

این روزنامه اشاره کرد که کار روحانی در بالابردن توقعات مردم درباره ی برجام اشتباه بوده است و اشاره کرد امیدهای مردم ایران برای ورود سرمایه خارجی از میان رفته است.

خبرنگار در مصاحبه با یک بازاری نظر وی را جویا شد که وی پاسخ داد ایران همه کاری را انجام داده است اما این آمریکا بوده است که هیچ کاری نمی‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *