تجاوز و قتل دختر جوان جنجال آفرید

تجاوز و قتل دختر جوان

تجاوز و قتل دختر جوان

متاسفانه هر چند یک بار اخباری مبنی بر تجاوز به زنان منتشر می شود که آمار بسیار وحشتناکی است البته آمار تجاوز به زنان و دختران جوان بسیار بالا تر از آن است که گزارش می شود زیرا در بسیاری از کشورهای دنیا به خصوص کشور های اسلامی زنان از افشای این قضیه خودداری می کنند تا آبروی خود را حفظ کنند.البته به نظر می رسد محکومیت متجاوز مهم تر از حفظ آبرو به این شکل باشد.به تازگی دوربین های مدار بسته در یکی از خیابان های شهر لیورپول ماجرای عجیبی را ضبط کرده اند که در ادامه می توانید جزئیات آن را بخوانید.

فیلم دوربین مدار بسته نشان می دهد که چگونه قاتل روانی در خیابان های اطراف خانه ویلایی قربانی در لیورپول پرسه می زند. وی با شکستن پنجره اتاق عقبی دوست دخترش به زور وارد خانه شد و بعد از تجاوز دختر جوان را به قتل رساند. “آنتونی شاور” علاوه بر دختر جوان، مادر و سگ قربانی را نیز با چکش به کام مرگ می فرستاد. سپس با آلت خونین قتاله در خیابان به راه افتاد. رفتار خونسرد این قاتل وحشی توسط دوربین های مدار بسته ثبت شده است.

وی توسط پلیس بازداشت شده و ضمن اعتراف به قتل دوست دختر سابق خود “هانی هیلز” 28 ساله، مادرش کارن و سگ خانگی شان با حکم حداقل 29 سال زندان مواجه است. وی نخست جرم خود را قبول نمی کرده، اما سپس با مشاهده فیلم دوربین مدار بسته لب به اعتراف گشود. فیلم نشان می دهد متهم ساعت 6:59 به محل زندگی دختر رفته و در ساعت 7:21 دیده شده که وی محل جنایت را به سمت خانه اش ترک کرده است. 4 دقیقه بعد بار دیگر وی به محل زندگی قربانیان خود مراجعه می کند و مدت 5 ساعت را در آنجا سپری می کند. وی حوالی ساعت 12:40 در حالی که کیسه حاوی آلت قتل را به همراه داشته از خانه هانی خارج می شود.

البته پلیس لیورپول از ادامه بررسی ها برای مشخص شدن ابعاد پرونده خبر داده است بر طبق اعلام پلیس به علت تناقض گویی های قاتل باید بررسی بیشتری بر روی پرونده صورت بگیرد.قاتل انگیزه اش را برای قتل عشق اعلام کرده است و از طرفی مدعی شده مقتول تجربه 3 بار حاملگی را داشته و دو سقط جنین انجام داده است بنابراین می خواسته با همچین فردی رابطه اش را ادامه دهد.

تجاوز و قتل دختر جوان جنجال آفرید

تجاوز و قتل دختر جوان جنجال آفرید

تجاوز و قتل دختر جوان جنجال آفرید

رکنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *