برانکو ایوانکویچ: در مورد رضائیان باشگاه تصمیم می‌گیرد

تمرین امروز پرسپولیس در حالی پایان یافت که برانکو ایوانکویچ سرمربی این تیم صحبت هایی مبنی بر برنامه تمرینی این تیم بیان کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر برانکو ایوانکویچ با بیان اینکه دور سوم تمرینات ما به پایان رسیده است و به وزدی دور تازه ای را آغاز می کنیم شرایط تیمش را مثبت ارزیابی کرد و با تاکید بر خوب بودن تمرینات گفت تنها یک مشکل داریم و ان احمد نوراللهی است که از ناحیه عضله پا دچار گرفتگی شده است.

وی با بیان اینکه کلیه بازیکنان در سراسر جهان مانند هم هستند در رابطه با اعتراض بازیکنان به تمرینات صحبت کرد و ادامه داد من از عملکرد آنها راضی هستم.

وی گفت:با وجود نبودن بازیکنان ملی پوش پیش از بازی با سایپا دو جلسه تمرین خواهیم داشت که البته در حال حاضر تیم ملی بازی دارد و ان جا بسیار مهم تر است و ملی پوشان باید به فکر کمک به این تیم باشند.

شکایت کمیته داوران بحث دیگری بود که برانکو درباره آن صحبت کرد و گفت: هر انسانی حق دارد فکر کند من هم کاری جز این نکرده ام و پس از بازی با صبای قم چیز خاصی نگفته ام که این طور موضع گیری می شود.

منتفی بودن حضور رضاییان در تراکتور و امکان بازگشت وی به پرسپولیس مساله دیگری بود که درباره اش از برانکو سوال شد و وی پاسخ داد و گفت: لیست بازیکنان من تکمیل است و باید باشگاه در این زمینه تصمیم بگیرد و لیست من تکمیل است.

برچسب شده در:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *