ازدواج پیرمرد 68 ساله با دختر 26 ساله !

ازدواج پیرمرد با دختر 26 ساله

ازدواج پیرمرد با دختر 26 ساله !

یک مرد بریتانیایی یکی از رکورددار های ازدواج و طلاق در دنیا می باشد و اگر به این روند ادامه دهد می تواند نام خود را در کتاب های گینس ثبت کند.این مرد تا کنون 8 بار ازدواج کرده است و به تازگی نیز معشوقه ای جدید را برگزیده است که تنها 26 سال دارد.این پیرمرد 68 ساله گفته است که می خواهد از هشتمین همسر خود طلاق بگیرد و با این دختر 26 ساله ازدواج کند و به این ترتیب نهمین ازدواج خود را ثبت کند.معشوقه جدید این پیرمرد 68 ساله تنها 26 سال سن دارد و اهل فیلیپین می باشد.

 

ران شپرد 68 ساله دسامبر سال گذشته در تعطیلات خود در فیلیپین از یک دختر 26 ساله که در اداره مخابرات کار می کرد درخواست ازدواج کرد اما این اولین باری نیست که شپرد از شخصی خواستگاری می‌کند؛ این نهمین مرتبه است.

پیرمرد 68 ساله در کنار معشوقه 26 ساله اش

ازدواج پیرمرد با دختر 26 ساله !

حالا که این دختر فیلیپینی که یک پسر 7 ماهه دارد، برای تعطیلات یک ماهه خود به بریتانیا آمده است، با ران شپرد که خودش نتیجه دارد در حال برنامه‌ریزی برای عروسی هستند.

اولین ازدواج ران شپرد

ازدواج پیرمرد 68 با دختر 26 ساله !

البته باید منتظر ماند و دید که آیا همسر هشتم این مرد حاضر به طلاق می باشد یا که خیر زیرا هنوز این زن همسر قانونی شپرد به حساب می آید و شپرد در تدارک طلاق از وی می باشد.

منبع: yjc

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *