کشف حدود ۲۵۰ کیلو تریاک از کامیون حمل بار

كشف نزديك به 250 كيلو ترياك از كاميون حمل بار كشف نزديك به 250 كيلو ترياك از كاميون حمل بار

 ماموران انتظامي پليس استان اصفهان طي يك عمليات ويژه و انتظامي موفق به كشف مقدار 250 كيلو گرم ترياك در بازرسي از يك دستگاه كاميون حمل بار شدند.

سردار “عبدالرضا آقاخاني” فرمانده انتظامي استان اصفهان صبح امروز با اعلام اين خبر اظهار داشت: در ادامه پيگيري باندهاي قاچاق مواد مخدر همچنين برخورد با قاچاقچيان و سوداگران مرگ، ماموران انتظامي شهرستان دهاقان استان در پي اقدام اطلاعاتي و انتظامي موفق به شناسايي يك باند قاچاق مخدر شدند.

رئيس پليس استان اصفهان با اشاره به اجراي عمليات ويژه و منحصر به فرد پليس در محور مواصلاتي به شهرستان دهاقان استان در اين زمينه عنوان داشت: نهايتا ماموران با متوقف كردن دو دستگاه خودرو سمند و پژو همچنين يك دستگاه كاميون بار آن را مورد بررسي قرار دادند .

سردار آقاخاني افزود: در بازرسي از خودرو كاميون تعداد 25 بسته به مقدار 247 كيلو 300 گرم مواد مخدر از نوع ترياك با لفافه كه بطرز كاملا ماهرانه در خوردو جاسازي شده بود كشف شد .

اين مقام ارشد انتظامي با اشاره به دستگيري سه نفر متهم در اين خصوص ،خاطر نشان كرد: دراين زمينه هر سه دستگاه خودرو توقيف و در اين خصوص پرونده قضايي تشكيل شد.

منبع خبر: پایگاه خبری پلیس ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *