کاهش وزن با مصرف کشک

تاثیر کشک بر کاهش وزن

کاهش وزن با مصرف کشک

لاغری و کاهش وزن یکی از مسائلی است که امروزه روش های بسیاری برای ان بیان می شود علت این امر تقاضای زیاد افراد برای استفاده از روش های مناسب برای کاهش وزن می باشد.لاغر شدن و رسیدن به اندام متناسب خواسته بسیاری از افراد می باشد و افراد سعی می کنند از راه های مختلفی برای رسیدن به این مهم استفاده کنند.یکی از روش های طبیعی کاهش وزن استفاده از کشک می باشد.خوردن این ماده غذایی می تواند شما را در کاهش وزن تان کمک کند.

كشك به عنوان یك غذای مقوی گرسنگی را كاهش داده و حجم كمی از معده را اشغال می‌كند. از كشك به عنوان یك افزودنی به غذاها نیز می‌توان استفاده کرد و طعم غذاها را تغییر داد.بررسی‌ها نشان می‌دهند، مقدار کلسیم در ۳۰ گرم کشک تازه بدون نمک و چربی معادل میزان یک لیوان شیر ۲۵۰ سی سی است. به عبارتی کشک منبع خوب کلسیم است اما متاسفانه کشک‌هایی که به صورت خشک عرضه می‌شوند مقدار زیادی نمک دارند که جذب کلسیم را کاهش می‌دهند.

کشک می‌تواند در کاهش وزن و آب شدن چربی‌های بدن بسیار موثر باشد.گفتنی است؛ کشک با حجم کم خود، یک ماده غذایی معجزه آساست که در بر دارنده تمامی خواص شیر می‌باشد و حاوی کلسیم، چربی، نمک، پروتئین و ویتامین نیاسین می‌باشد و می‌توان مقداری از آن را جایگزین شیر و ماست روزانه کرد.

همانطور که گفته شد کشک دارای فواید بسیاری است و علاوه بر تاثیر شگرف آن در کاهش وزن اثرات مفید دیگری در سلامت استخوان ها و دیگر قسمت های بدن نیز دارد.بنابراین مصرف روزانه آن به شما عزیزان توصیه می شود.

آخرین نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *