نگاهی به آخرین وضعیت ستایش سه ساله

آخرین وضعیت ستایش سه ساله

آخرین وضعیت ستایش سه ساله

چندی قبل خبری در فضای مجازی مبنی بر کودک آزاری در شهر رفسنجان منتشر شد.احتمالا شما نیز تاکنون از این خبر متاثر کننده باخبر شده اید.جایی که ستایش سه ساله توسط ناپدری شیطان صفت خود مورد آزار و اذیت قرار گرفت.در این مطلب در بخش حوادث سایت گلگون می خواهیم نگاهی کنیم به آخرین وضعیت رسیدگی به ستایش پس با ما همراه باشید.

محمود حیدری صبح امروز در جلسه آسیب‌های اجتماعی این شهرستان با موضوع کودک‌آزاری و همسرآزاری اظهار داشت: در 6 ماه اول امسال 21 مورد کودک‌آزاری در رفسنجان داشتیم.

وی بیان داشت: این موارد به کرمان ارجاع داده و سامان‌دهی شدند، عمده عامل این موارد شامل فقر اقتصادی و تزلزل خانواده و مواد مخدر صنعتی در خانواده‌ها بوده است.رئیس اداره بهزیستی شهرستان رفسنجان تصریح کرد: اورژانس اجتماعی رفسنجان از دو سال پیش در این شهرستان راه‌اندازی شده و فعالیت بالایی دارد.این مسؤول خاطرنشان کرد: تنها شهرستانی که هزینه‌های معتادان را پرداخت می‌کند، رفسنجان است و خیران در این حوزه همکاری دارند و البته هزینه نگهداری این معتادان بسیار بالاست.

حیدری افزود: از مسؤولان تقاضا داریم در مواردی مانند کودک‌آزاری، همسرآزای، سالمندآزاری و … کمک کنند که سامان‌دهی شوند.وی متذکر شد: هزینه‌های اورژانس اجتماعی بالاست، آزمایش‌ها، پزشکی قانونی و … از جمله این هزینه‌هاست که باید پرداخت کنیم و اعتبار اورژانس خیلی کم است.

علارغم تقاضای چند خانواده در رفسنجان مبنی بر قبول سرپرستی ستایش اما به علت نداشتن شرایط کافی این مهم صورت نگرفت و ستایش به بهزیستی کرمان منتقل شد.

منبع: خبرگزاری فارس

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *