مشخص شدن نخستین اخراجی‌ های شبکه جم

اخراجی‌ های شبکه جم

نخستین اخراجی‌ های شبکه جم

شبکه جم یکی از شبکه های فارسی زبان در خارج از کشور می باشد که چند سالی است فعالیت خود را آغاز کرده است و در این مدت به واسطه پخش سریال های مختلف به محبوبیت زیادی در کشور رسیده است این شبکه مدتی است که به ساخت سریال می پردازد و در همین راستا تعدادی از هنرمندان کشورمان برای پیوستن به این شبکه به ترکیه رفتند اما حال پس از ساخت جند سریال مدیران این شبکه از اخراج گروهی از این افراد خبر داده اند.

در روزهای گذشته نامه ای منسوب به مدیر شبکه ماهواره ای جم منتشر شده بود که در آن از تعدیل و تغییر وضعیت نیروهای دفتر آنتالیای این شبکه به دلیل کیفیت پایین محصولات تولیدی سخن گفته شده بود.

حالا خبر رسیده که عطف به آن نامه با تعدادی از دست اندرکاران فیلمها و سریالهای جم تسویه حساب شده و به نوعی عدم نیاز آنها اعلام شده است.

به گزارش روزان، از جمله این دست اندرکاران سعید ابراهیمی فر و عباس مرادیان(کارگردان)، میثم لهاک و مهسا کرمی(بازیگران سریال “رولت”) و بهارک فرامرزی دستیار کارگردان هستند.

جالب اینجاست که همزمان با این تعدیل نیرو، مدیریت این شبکه پرحاشیه رایزنی های تازه ای برای جذب نیرو از داخل آغاز کرده که با توجه به برخورد پیش آمده با همکاران قبلی، مشخص نیست این رایزنی به نتیجه برسد یا نه.

نکته مهم این است که با وجود انتشار اخبار مبنی بر اخراج بازیگران پیوسته به این شبکه مسئولان شبکه جم در صدد جذب مجدد تعدادی از هنرمندان داخلی هستند باید دید که با توجه به برخورد پیش آمده با همکاران قبلی این رایزنی به نتیجه می رسد یا نه.

جام جم آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *