عرصه کنونی اقتصاد کشور نیازمند بانک‌های پویا است

علی‌اصغر صفری صبح امروز در همایش بانک گردشگری و فعالان اقتصادی اظهار کرد: بانک گردشگری با انرژی، نشاط، خلاقیت تیمی و طراحی محصولاتی فراتر از بانک‌ها دیگر در ارائه خدمات به مشتریان خود در سطح کشور مفید و تاثیرگذار است.

وی با اشاره به اینکه ما نمی‌توانیم تفکرات مدیریتی و صنعتی را برای عصر کنونی به کار بریم گفت: از راه نوآوری به دنبال ایجاد نوعی فضای کاری هستیم که نهادهای مختلف اجتماعی و اقتصادی به دنبال آن در پیوند با ما باشند.

صفری تصریح کرد: چون جهان، جهان تغییرات است، ما با داشتن برنامه و ایجاد مسیری متعالی و اثربخش مصمم هستیم با پیشگامان صنعت گردشگری کشور و فعالان اقتصادی همراه شویم و در این راه از تمام انرژی خود به‌طور کامل استفاده کنیم.

مدیرعامل بانک گردشگری گفت: در کنار تکالیف بانک‌داری خود، توجهی ویژه به عرصه گردشگری داریم و طرح‌های ویژه‌ای برای این امر در نظر گرفته‌ایم که تسهیلات خاص برای آژانس‌ها، هتل‌ها و ارزان‌سازی سفر از جمله این فعالیت‌ها است.

صفری بیان کرد: در مسیر بهره‌گیری از ایده‌های نو در کنار شعب عادی و فرابانک که امکان خدمات‌دهی در 7 روز هفته و 24 ساعت شبانه‌روز را دارد را در برنامه‌های خود قرار داده‌ایم. 

وی افزود: در راستای ارائه خدمات بیشتر با همکاری باشگاه ایرانیان، بیمه آرمان و صندوق صادرات در کنار ارائه خدمات متداول بانکی به دنبال ارائه خدمات بیمه‌ای و تسهیلاتی و بررسی بازار سرمایه در شعب خود هستیم.

مدیرعامل بانک گردشگری اظهار کرد: هدف نخست از این گردهمایی اعلام همراهی با فعالان اقتصادی مبنی بر بازی برد‌-برد و ایجاد فرصت‌های سودآوری و رونمایی از بسته تسهیلات و محصولات جدید بانکداری الکترونیکی است.

صفری با اشاره به ارائه خدمات در سفر گفت: گردش‌کارت از افتخارات ما است و علاوه بر آن فرهنگ‌سازی و ارزان‌سازی سفر به همراه تاسیس باشگاه گردشگران ویژه مشتریان بانک از برنامه‌های دیگر بانک گردشگری است.

منبع خبر: خبرگزاری تسنیم

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *