شباهت عجیب یک مادر به دخترانش

شباهت عجیب

شباهت عجیب مادر به دخترانش

یک مادر جوان به دلیل شباهت به دخترانش این روزها حسابی سوژه رسانه ها شده است.این مادر 45 ساله به دلیل داشتن صورتی جوان و زیبا و همچنین برخورداری از تناسب اندام بسیار به دختران جوانش شباهت دارد و کسی باور نمی کند که او مادر این دو دختر باشد و همگان فکر می کنند آنها خواهر هستند.

 

ناتالی واردل زن جوانی است که یک مشکل منحصربفرد دارد!ناتالی  45 سال سن دارد و دارای دو دختر 21 و 19 ساله است و زمانی که به همراه آنها بیرون می رود خیلی ها فکر می کنند که آنها خواهر هستند!

شباهت عجیب مادر به دخترانش

ناتالی  می گوید که خیلی ها ما را به عنوان سه خواهر می شناسند و باور نمی کنند که من مادر این دو دختر هستم.این مادر 45 ساله همچنین می گوید که عده ای مردم به من می گویند که من خود را شبیه دخترانم می کنم و موهایم را مانند آنها رنگ می کنم اما من از سن 15 سالگی دارای این رنگ مو هستم و یک مسئله ژنتیکی است.

شباهت عجیب مادر به دخترانش

چندی پیش نیست یک زن سیاه پوست به دلیل شباهت به دو دختر دوقلویش سوژه رسانه ها شده بود و اینکه او هم با دخترانش مثل خواهر به نظر می آمدند. ژنتیک نقش بسیار مهمی در پیری و جوانی افراد دارد و کسانی که ژن خوب دارند دیرتر آثار پیری در آنها مشاهده می شود و چهره ی جوان تری نسبت به هم سن و سال های خودشان دارند.

منبع:سیمرغ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *