ساخت فصل دوم شهرزاد کلید خورد

ساخت فصل دوم شهرزاد

ساخت فصل دوم شهرزاد کلید خورد

یکی از موفق ترین سریال های چند سال اخیر را می توان سریال شهرزاد نامید سریالی که در شبکه خانگی عرضه شد و توانست موفقیت زیادی را کسب کند و فروش خوبی را تجربه کند استقبال خوب مردم از این سریال سبب شد تا فصل دوم آن نیز در دستور کار قرار بگیرد و حال پس از گذشت چند ماه از اتمام فصل اول این سریال فیلم برداری فصل دوم آن آغاز شده است.در این سریال بازیگران مشهوری همچون شهاب حسینی و ترانه علیدوستی ایفای نقش می کنند.

فیلمبرداری فصل دوم سریال «شهرزاد» به کارگردانی حسن فتحی کلید خورد.

طبق اعلام قبلی سازندگان «شهرزاد»، فیلمبرداری فصل دوم این سریال به کارگردانی حسن فتحی و تهیه کنندگی سید محمد امامی از امروز (پنجشنبه ۱۵ مهر ماه) آغاز شد.

پیش از این پیش‌بینی شده بود فصل دوم «شهرزاد» بعد از پایان یافتن مراحل پیش تولید و اضافه شدن امیر جعفری و فلطمه معتمدآریا به گروه بازیگران، تابستان امسال جلوی دوریین برود که این زمان به نیمه مهرماه موکول شد.

شهاب حسینی و ترانه علیدوستی از جمله بازیگرانی بودند که امروز در پشت صحنه حضور داشتند. در فصل جدید این سریال، به‌غیر از بازیگران جدید، عبدالله اسکندری، طراح چهره پردازی و مجید میرفخرایی، مدیر هنری نیز به گروه سازنده این سریال اضافه شده‌اند.

سایت گلگون اخبار مربوط به زمان پخش فصل دوم سریال شهرزاد را برای شما عزیزان علاقه مند به این سریال پوشش می دهد بنابراین کافی است با ما همراه باشید.

منبع: خبرآنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *