روسیه حریف تیم ملی فوتسال ایران در مرحله نیمه نهایی

تیم ملی فوتسال ایران این روزها مشغول مسابقات چام جهانی کلمبیا می باشد مسابقانی که در مرحله گروهی برای ایران خوش یمن نبود و تیم ملی به عنوان تیم سوم از گروهش صعود کرد و بسیاری از کارشناسان از نتایج این تیم به شدت ناراضی بودند.سوم شدن ایران در گروهش سبب شد که برزیل حریف بعدی این تیم در مرحله بعدی باشد اما تیم ملی موفق شد در یک بازی نفس گیر برزیل را شکست دهد.

مرحله یک چهارم نهایی رقابت های فوتسال جام جهانی به میزبانی کلمبیا بامداد امروز یکشنبه پیگیری شد که در دومین دیدار این مرحله تیم های ملی فوتسال اسپانیا و روسیه به مصاف هم رفتند.

تیم ملی فوتسال ایران این روزها مشغول مسابقات چام جهانی کلمبیا می باشد مسابقانی که در مرحله گروهی برای ایران خوش یمن نبود و تیم ملی به عنوان تیم سوم از گروهش صعود کرد و بسیاری از کارشناسان از نتایج این تیم به شدت ناراضی

در پایان این دیدار تیم ملی روسیه توانست با نتیجه شش بر دو تیم ملی فوتسال اسپانیا را شکست دهد.

به این ترتیب تیم ملی فوتسال ایران برای رسیدن به دیدار فینال این دوره از مسابقات باید به مصاف تیم ملی روسیه برود.

گفتنی است ملی پوشان ایران در مرحله نیمه نهایی جام جهانی، باید ساعت ۳:۳۰ دقیقه بامداد چهارشنبه در شهر مدلین به میدان بروند.

مطمئنا بازی با تیم ملی روسیه یکی از سخت ترین بازی های فوتسال ایران در سالیان اخیر است و برد در این مرحله می تواند شگفتی عجیبی را برای فوتسال رقم بزند امیدواریم تیم ملی فوتسال کشورمان همچون بازی های قبل جنگنده ظاهر شود و روسیه را شکست دهد.

مهر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *