عکس جدید رامین رضاییان در کنار خواننده سرشناس

عکس جدید رامین رضاییان

عکس جدید رامین رضاییان

رامین رضاییان بازیکن محبوب تیم پرسپولیس تهران است و پس از حاشیه های فراوان و کش و قوص های بسیار بالاخره توانسته است برانکو را راضی نگه دارد و در ترکیب پرسپولیس قرار بگیرد.رامین رضاییان و مهدی طارمی پس از پایان لیگ برتر سال گذشته راهی ترکیه شدند اما از این کار پشیمان شدند و دوباره به پرسپولیس بازگشتند که همین امر حواضی بسیاری را برای آنها رقم زد.
مدافع راست ملی‌پوش پرسپولیس در پشت صحنه فیلم جدید منوچهر هادی حضور یافت.رامین رضاییان که این روزها توانسته جایگاه ثابتی در ترکیب پرسپولیس کسب کند، به دعوت عوامل فیلم “عاشقانه” به کارگردانی منوچهر هادی در پشت صحنه آن حضور یافت.

عکس جدید رامین رضاییان

مدافع راست ملی پوش پرسپولیس که در این فصل علیرغم فرصت کمی که به دست آورده توانسته در سه گل این تیم نقش اصلی را ایفا کند، چندی پیش با حضور در محل فیلمبرداری با عوامل آن دیدار کرد و عکسی نیز به یادگار گرفت. از آخرین فیلم منوچهر هادی که همسر یکتا ناصر نیز محسوب می شود می توان به “من سالوادور نیستم” اشاره کرد.

در این فیلم حسین یاری، فرزاد فرزین و هومن سیدی حضور دارند.منوچهر هادی همسر یکتا ناصر به تازگی صاحب یک فرزند دختر به نام سوفیا شده است و هر روز صفحه اش را با عکس و متنی از همسر و دخترش بروز می کند.منوچهر هادی و یکتا ناصر سال گذشته با هم پیمان ازدواج بستند.

منبع:سیمرغ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *