رابطه غیراخلاقی مربی مدرسه با نوجوان 15 ساله

رابطه غیراخلاقی با نوجوان 15 ساله

رابطه غیراخلاقی با نوجوان 15 ساله

رسانه های انگلیسی به تازگی خبر از دستگیری یک مربی مدرسه به جرم برقراری ارتباط غیراخلاقی با دانش آموزانش خبر دادند.بر طبق این خبر این مربی 37 ساله در طول مدت اردوی 4 روزه 5 بار با دانش آموز 15 ساله خود رابطه برقرار کرده است.این خانم 37 ساله که مادر دو فرزند نیز می باشد به جرم رابطه غیراخلاقی با فرد زیر 18 سال به زندان افتاده است.

“جیل ملدرام جونز” 37 ساله، دستیار آموزشی مدرسه ای واقع در وارویک‌شر، انگلیس به اتهام برقرار ی رابطه غیراخلاقی با یکی از شاگردان اش در طول اردوی 4 روزه مدرسه روانه زندان Prison می شود. این خانم 37 ساله علاوه بر اینکه متاهل است دو فرزند 12 و 7 ساله نیز دارد. قربانی که به دلایل قانونی نام اش افشا نشده طبق برخی ادله تنها قربانی متهم نبوده است. وی در جلسه دادگاه به 5 بار برقراری رابطه غیراخلاقی با این نوجوان بین روزهای 11 تا 14 جولای اعتراف کرده، اما جونز رابطه جنسی با یک نوجوان 15 ساله دیگر بین 1 تا 28 فوریه سال جاری را تکذیب کرده است. جیل ملدرام جونز گناهکار شناخته شده و جلسه بعدی به 28 نوامبر موکول شده است.

مساله رابطه غیراخلاقی با دانش اموزان در کشورهای اروپایی به یک بحران تبدیل شده است و پرونده های زیادی در این باره راهی دادگاه های این کشورها می شود.

رکنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *