رابطه غیر اخلاقی ترامپ و ملکه زیبایی فنلاند

رابطه غیر اخلاقی ترامپ

رابطه ترامپ و ملکه زیبایی فنلاند

مدت زیادی تا برگزاری انتخابات در آمریکا نمانده است.در هفته های اخیر شاهد انتشار اخبار زیادی از دونالد ترامپ کاندیدای پرحاشیه ریاست جمهوری آمریکا بوده ایم.به تازگی نیز یک روزنامه فنلاندی از یکی دیگر از روابط غیر اخلاقی ترامپ پرده برداشت و او را به رابطه غیر اخلاقی با ملکه زیبایی این کشور متهم نمود.جزئیات بیشتر خبر را در ادامه در بخش گوناگون سایت گلگون بخوانید.

نینی لاکسونن در گفتگو با روزنامۀ فنلاندی ایلتا-سانومات گفت وی در سال 2006 و هنگام برگزاری مراسمی از سوی ترامپ مورد آزار جنسی قرار گرفته‌است.

این اتهامات علیه ترامپ در حالی مطرح شده‌است که وی 11 اتهام پیشین دربارۀ سوء‌استفادۀ جنسی را رد کرده‌است. ترامپ روز 24 مهر مدعی شد وی قربانی بزرگ‌ترین تخریب وجهۀ سیاسی در تاریخ امریکاست و این اتهامات بخشی از برنامه‌ای است که با هدف تخریب او صورت می‌گیرد.

ستاد انتخاباتی ترامپ نیز در واکنش به این گزارش‌ها با انتشار بیانیه‎ای تمامی اتهامات مطرح شده علیه این نامزد انتخاباتی را رد و اعلام کرد این گزارش‌‌ها با انگیزه‌های سیاسی منتشر شده‌است.

همچنین چندی پیش واشنگتن پست فایلی ویدئویی منتشر کرد که در آن شنیده می‌شود ترامپ صحبت‌های زشتی دربارۀ زنان و ارتباط با آن‌ها مطرح می‌کند.

انتشار این فایل، نه تنها موجب شد تا حمایت‌های مردمی از ترامپ کاهش یابد، بلکه خشم مقامات حزب جمهوری‌خواه امریکا را به دنبال داشت.

یک نظرسنجی جدید که توسط شبکۀ سی‌ان‌بی‌سی امریکا انجام‌شده‌است نشان می‌دهد هیلاری کلینتون با اختلاف 9 درصد آرا از ترامپ جلوتر است.

لازم به ذکر است که انتخابات ریاست جمهوری کشور آمریکا روز 18 ابان ماه مصادف با 8 نوامبر برگزار خواهد شد.

دانشجو

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *