دلایل اصلی توقف فصل دوم سریال شهرزاد

فصل دوم سریال شهرزاد

فصل دوم سریال شهرزاد

سریال شهرزاد که توانسته مخاطبان زیادی را به خوداختصاص دهد این روزها با مشکلات متعددی دست و پنجه نرم می کند و
هر روز خبر جدیدی درباره ی این سریال منتشر می شود و دوستداران این سریال را نگران می کند.سریال شهرزاد از معدود سریال های ایرانی است که توانست مخاطبان بسیاری پیدا کند و منتقدان بازی و فیلم نامه این سریال را تحسین کنند.

روز گذشته خبری درباره توقف تولید فصل دوم سریال «شهرزاد» در برخی خبرگزاری ها منتشر شد.
در خبرهای این خبرگزاریها بر توقف تولید «شهرزاد۲» به علت مسائل مالی و عدم توان پرداخت دستمزد عوامل و بازیگران تأکید شده بود.
با این حال روابط عمومی این سریال در اطلاعیه ای که به «نمایش خانگی» داده در کنار تأیید خبر ایجاد توقفی چندروزه در مسیر تولید این سریال این مسأله را کاملا بی ربط با ادعاهای برخی رسانه ها درباره ایجاد مشکلات مالی دانست.

برطبق اعلام روابط عمومی مشکل اصلی بر سر ادامه تولید سریال، ناراحتی جسمی کارگردان سریال حسن فتحی بوده است؛ فتحی از سال گذشته با مشکل دیسک کمر روبرو بوده و همان زمان هم یک بار کمرش را جراحی کرد.
گویا فشار کاری بالای تولید «شهرزاد۲» موجب شده مشکل دیسک کمر این کارگردان در روزهای اخیر عود کرده و او مجبور شود تحت نظر پزشک معالج به فیزیوتراپی و استراحت مطلق بپردازد؛ با پایان فیزیوتراپی ظرف چند روز آینده فیلمبرداری «شهرزاد۲» از سر گرفته خواهد شد.باید دید ساخت فصل دوم این سریال کی به پایان می رسد و آیا فصل دوم مانند فصل اول خواهد توانست مخاطبان را راضی نگه دارد یا خیر و سرنوشت افراد اصلی این سریال چه خواهد شد.باید منتظر ماند و دید فصل دوم دستخوش چه حوادثی می شود.

منبع:سیمرغ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *