دستگیری 23 نفر در پارتی شبانه

دستگیری در پارتی شبانه

دستگیری 23 نفر در پارتی شبانه

در سال های اخیر شاهد برگزاری جشن های مختلفی در سراسر کشور و به خصوص در شهرهای بزرگ و شهر های شمالی کشور بوده ایم.جشن هایی که با حضور دختران و پسران برگزار شده و اغلب در آن مشروبات الکی نیز مصرف می شود.سپاه در این مورد موضع ثابتی دارد و هر گونه جشن و پارتی مختلط از دید قانون ممنوع می باشد و به دستگیری افراد شرکت کننده در جشن و ایجاد پرونده قضایی برای آن ها منجر می شود.البته در مواردی حکم هایی نظیر حبس و شلاق نیز برای افراد در نظر گرفته می شود.

شب گذشته 23 دختر و پسر که در وضعیت شرم آوری در یک ویلا در روستای کاهو در پارتی مختلط حضور داشتند دستگیر شدند.فرمانده سپاه ناحیه چناران با اعلام این خبر گفت: شب گذشته 9 زن و 14 مرد در یک پارتی مختلط در یکی از باغ ویلاهای روستای کاهو دستگیر شدند.

وی افزود: از مکان فوق مقدار 400 سی‌سی مشروبات الکلی پلمپ و تعداد پنج بطری مشروبات الکلی خالی و استفاده‌شده به همراه یک دستگاه ماهواره نیز کشف‌ شده است.

فرمانده سپاه این ناحیه یادآور شد که در این پارتی 14 مرد و 9 زن حضور داشته اند که توسط نیروهای سپاه پاسداران دستگیر شده و ضمن ایجاد پرونده قضایی برای آن ها این افراد به مراجع قضایی شهرستان مربوطه تحویل داده شده اند.

پرشین

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *