دختر فقیهه سلطانی به دنیا آمد

دختر فقیهه سلطانی

دختر فقیهه سلطانی

فقیهه سلطانی بازیگر زن مشهور سینما و تلویزیون که مدتی است کم کار شده است و در برنامه ی دورهمی مهران مدیری علل کم کاری اش را بارداری اعلام کرد، اولین فرزندش را که یک دختر است به دنیا آورد.فقیهه سلطانی نام دخترش را گندم گذاشته است نامی که این روزها در بین هنرمندان بسیار محبوب شده است و آزاده نامداری و امیرمهدی ژوله هم نام دخترشان را گندم گذاشته اند.

دختر فقیهه سلطانی گندم خانم امیدیان در یک روز زیبای زمستانی به دنیا آمد. دختر فقیهه سلطانی گندم خانم امیدیان در یک روز زیبای زمستانی به دنیا آمد. خانم بازیگر با عنوان گندم خانم من اولین عکس مشترک خود را با فرزندش به اشتراک گذاشت.بالاخره بعد از کشمکش هایی در فضای مجازی بر سر بدنیا آمدن دختر این بازیگر خانم فقیهه سلطانی خبر به دنیا آمدن دخترش گندم را با انتشار عکس واقعی گندم خانم رسانه ای کرد.

دختر فقیهه سلطانی

این بازیگر در اینستاگرامش پس از انتشار عکس دخترش نوشت :

درود -سپاس خداوند را که در این روزهای پر از خیر و برکت آسمان ، گندم کوچولوی عزیزمان بدنیا آمد …..به امید آنکه من و پدرش بتوانیم فردایی زیبا برای این هدیه با ارزش خداوند بسازیم.خبر تولد گندم امیدیان دختر فقیهه سلطانی روزهای گذشته با انتشار عکسی جعلی در فضای مجازی منتشر شده بود و عنوان کرده بود که عکس دختر دوستش را به عنوان عکس دختر او منتشر کرده اند و امروز با انتشار عکس دخترش به این حاشیه ها پایان داد. فقیهه سلطانی در برنامه ی دورهمی حاضر شد و شب خوبی را برای مردم و طرفدارانش رقم زد و از ازدواج و جراحی زیبایی بینی و … گفت.

منبع:نیک صالحی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *