خواستگاری و تهدید به قتل بهاره افشاری

بهاره افشاری

خواستگاری و تهدید به قتل بهاره افشاری

بهاره افشاری بازیگر زن مشهور و سرشناس تلویزیونی که این هفته بخاطر خواستگاری و تهدید به قتل و اسیدپاشی سوژه رسانه ها شده بود مطلبی را در اینستاگرامش منتشر کرد.این بازیگر که مدتی است کم کار شده است و بیشتر در زمینه طرحی لباس فعالیت می کند با این خبر به سوژه ی داغی برای رسانه ها و سایت ها و به چهره جنجالی این هفته مبدل شده است.
این زن بازیگر در تشریح ماجرا گفت مدت‌ها بود که در یکی از شبکه‌های اجتماعی فعالیت داشتم تا اینکه چندی پیش فردی که صفحه‌ مرا دنبال می‌کرد و مدعی بود که از علاقه‌مندان من است، برایم پیام فرستاد و پیشنهاد ازدواج داد. ابتدا پیام او را جدی نگرفتم اما از همان زمان مزاحمت‌هایش شروع شد و مدام پیام می‌فرستاد و درخواستش را تکرار می‌کرد. سرانجام به او جواب منفی دادم اما پس از این ماجرا تهدیدهای او شروع شد. او در شبکه‌های اجتماعی به من توهین می‌کرد و حتی تهدید می‌کرد که مرا به قتل می‌رساند یا اینکه رویم اسید می‌پاشد.
در حالی که در خبرهانامی از این بازیگر برده نشده بود در اخبار بیست وسی نام این بازیگر مشخص شد و حتی این بازیگر یعنی بهاره افشاری در گفت وگویی با خبرنگار این برنامه ،جزییات بیشتری از این ماجرا رابازگو کرد.

خواستگاری و تهدید به قتل بهاره افشاری

بهاره افشاری بازیگر سینما و تلویزیون درباره ی توهین ها و برخی از تهمت هایی که رسانه ها به او وارد کرده اند، در اینستاگرام نوشت‌:

«تجویز من براى برخى دوستان به ظاهر مطبوعاتى و ژورنالیست روزى یك عدد قرص هاى ضد توهم و آرامبخش براى تسكین اعصاب و تسلط براى بازتاب وقایع است. یكى از هزاران مزاحم اینستاگرامى بنده پا از گلیمش دراز كرده بود با خریدارى شماره موبایل من و خانواده نزدیكم شروع به اخاذى و تهدید به اسیدپاشى و …كرد و بعد از ماه‌ها بى توجهى ما ،نهایتا از زمان شروع به شكایتم تا دستگیرى آقاى مزاحم كمتر از ٤٨ ساعت طول كشید.هرگز نه ایشون نه هیچ انسان مزاحم دیگه ایی رو نخواهم دید و شنید چه برسد كه به پیشنهادش فكر كنم و جواب دهم …براى شناخت من همان قدر بدانید كه اینقدر این ٤ ماه اخیر درگیر بوده و هستم وقت شنیدن و دیدن انسانهاى واقعى و عزیزم رو هم از دست داده ام. من براى تشكر از پلیس فتا و به درخواست آنها براى عبرت دیگران جلوى دوربینشان حضور پیدا كردم. حالا شما بنویسید عكس‌هاى من لو رفته‌، خواستگارم جواب رد شنیده،خانم ب الف فلان و فلان شاید كمى بیشتر جنجالى شوید…
اظهارنظر تند بهاره افشاری نسبت به رسانه ها و سایت ها به مذاق خیلی ها خوش نیامده است و این بازیگر مورد انتقاد قرار گرفته است.چهره های مشهور متاسفانه در فضای مجازی توهین ها و بی احترامی های بسیاری را متحمل می شوند که واکنش نشان دادن به این بی حرمتی ها برای آنها گران تمام می شود.

منبع:سیمرغ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *