حقوق‌های نجومی سرازیری جهنم و بازی با آتش است

در نماز جمعه این هفته حجت الاسلام صدیقی با بیان نکته هایی اشاره کرد که تنها یک سال از عمر دولت کنونی باقی مانده است از دولتمردان خواست که برجام را انقدر بزرگ نکنند.

به گزارش خبرگزاری فارس حجت‌الاسلام صدیقی در خطبه‌های نماز جمعه تهران با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری گفت ایشان بارها از بد عهدی طرفهای خارجی سخن گفتند اما این عزیزان یک بار هم حاضر نشدند از این بعهدی ها سخنی بگویند.

وی ادامه داد ما ابتدا باید وعده هایی که داده شده اما نقد نشده را نقد کنیم زیرا در این صورت برای مردم دلنشین خواهد بود وگرنه نقد دیگران کاری خواهد بود.

صدیقی با بیان اینکه در فرصت باقی مانده نخست دولت باید خود را از حاشیه ها دور کند و به دغدغه های مردم برسد.

چه بسیارند جوانانی که قصد تشکیل خانواده دارند اما دستشان خالیست و جلوی خانواد خود شرمنده می شوند.

وی در بخش دیگری از سخنانش ادامه داد:هنوز کاری برای زنده کردن صنعت نیز انجام نشده و در این زمینه نیز مشکلات فراوانی وجود دارد.

وی فرصت باقی مانده برای دولت را مناسب برای سیاسی کاری و تبلیغات انتخابی ندانست و گفت دولت نباید این فرصت را از دست بدهد زیرا روشن نیست در آینده باز چنین فرصتی نصیب انها شود و این یعنی بخت خدمت به مردم را از دست داده اید.

وی خلا در ارائه پیشرفت های فرهنگی را یکی از مشکلات موجود نامید که باید هر چه زودتر برطرف شود.

صدیقی درباره حقوق های نجومی نیز سخن گفت وافزود اینکه فکر کند تجملات یک فرصت است و باید بیشترین بهره ببرد زیرا سخت در اشتباه است چون آتش جهنم را برای خود خریده است و این کار را بازی با آتش نامید.

برچسب شده در:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *