جنجال مسلمان شدن لیندسی لوهان

لیندسی لوهان

جنجال مسلمان شدن لیندسی لوهان

لیندسی لوهان بازیگر مشهور و سرشناس هالیوودی به نقل از رسانه ها و سایت های مختلف مسلمان شده است و تمام عکس هایش را از صفحه ی اینستاگرامش پاک کرده است.خبر مسلمان شدن بسیاری از بازیگران و افراد مشهور تاکنون منتشر شده است که بعد از مدتی این خبر تکذیب شده، حال باید دید خبر مسلمان شدن لیندسی لوهان هم تکذیب می شود یا خیر.

 

دیروز لیندسی لوهان، هنرپیشه 30 ساله امریکایی که از ستارگان جنجالی و معروف نیویورکی است، تمام عکس هایش در اکانت هایش در فضای مجازی را پاک کرده است.این بازیگر جنجالی در بالای صفحه خود به انگلیسی نوشته شده سلام علیکم!

 

با توجه به اینکه لیندسی لوهان سال پیش به نماز در اسلام، ابراز علاقه کرده بود و سپس با یک قرآن انگلیسی در دست دیده شد، بسیاری از طرفداران این بازیگر فکر می کنند او به دین اسلام گرویده است.از طرف دیگر او در ماه های پیش با روسری در ترکیه حضور یافته بود.

 

لیندسی لوهان از ستاره های معروف هالیوودی است که این شهرت را از زمانی که دختربچه ای بیش تر نبود به دست آورد و مانند بسیاری از ستارگانی که در کودکی به شهرت بسیار و ثروت می رسند، به دلیل نابسامانی در خانواده، در سال های نوجوانی و جوانی دچار جنجال ها و شایعات فراوانی شد.

بازیگران هالیوودی بسیاری از طلاق والدین شان در سنین کودکی و نوجوانی رنج برده اند و زندگی های نابه سامان و اوضاع اقتصادی بدی را تجربه کرده اند و توانسته اند از این شرایط به اوج برسند و و حسابی مشهور و سرشناس شوند و به ثروت فراوانی دست پیدا کنند.

منبع:سیمرغ

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *