تعطیلی شبکه من و تو صحت دارد ؟

تعطیلی شبکه من و تو

تعطیلی شبکه من و تو

شبکه من و تو یکی از شبکه های فارسی زبان می باشد که در خارج از کشور فعالیت می کند.این شبکه در شهر لندن قرار دارد.در طول مدت فعالیت این شبکه ساخت برنامه های مختلف و همینطور مسابقات خوانندگی مختلف سبب محبوبیت من و تو در ایران شده است.اگر چه همواره رسانه های داخلی با این شبکه مشکل داشته اند و آن را یک شبکه بهایی نامیده اند.به تازگی نیز اخباری مبنی بر تعطیلی این شبکه منتشر شده است که هنوز توسط عوامل این شبکه تایید یا تکذیب نشده است.

روزنامه کیهان مطلبی درباره تعطیلی شبکه من و تو نوشت:

شنیده می‌شود پس از شبکه من و تو (2)، شبکه اول این رسانه ماهواره‌ای ضدانقلاب نیز در شرف تعطیل شدن است.

این شبکه به دلیل مشکلات موجود، پخش خود را از ماهواره‌های «یاه‌ست» و «بدر» قطع کرده است و به گفته دست‌اندرکارانش قرار است به صورت «‌HD» از ماهواره هاتبرد پخش شود که آن هم پس از یک هفته دچار اختلال شد.

شایان ذکر اینکه شبکه «من و تو» که هزینه تهیه و تولید برنامه‌هایش از سوی شبکه یازدهم رژیم صهیونیستی و برخی از کلان‌‌سرمایه‌داران بهایی تامین می‌شود، به‌ خاطر مشکلاتی مثل نداشتن آگهی، درگیری‌های مدیریت با پرسنل که به چشم کنیز و برده به آنها نگاه می‌شود و همچنین بدعهدی اسپانسرهای بهایی این شبکه در شرف تعطیلی قرار گرفته است.

باید منتظر ماند و دید که آیا اخبار تعطیلی شبکه من و تو صحت دارد یا که توسط عوامل این شبکه تکذیب می شود.در صورت انتشار اخبار جدید در این رابطه بخش هنری سایت گلگون به آن خواهد پرداخت.

کیهان

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *