تصادف بازیکن مشهور استقلال در جاده یاسوج

تصادف بازیکن مشهور استقلال

تصادف بازیکن مشهور استقلال

شب گذشته تیم کیان بختیاری که در این فصل علی سامره مهاجم قدیمی آبی های تهران را بر روی نیمکت خود دارد در جاده یاسوج دچار سانحه شدند.متاسفانه اتوبوس حامل اعضای تیم کیان بختیاری با نقص فنی در سیستم ترمز خود روبرو می شود و همین امر سبب تصادف آن ها می شود.در این تصادف علی سامره سرمربی این تیم با شکستگی از چند ناحیه روبرو می شود که بلافاصله توسط نیروهای امدادی به بیمارستان منتقل شده و تحت عمل جراحی قرار می گیرد.

در پی این سانحه اتوبوس حامل این تیم دسته سومی باشگاه های کشور خسارت شدیدی دیده اما سامره دچار آسیب دیدگی دست و صورت شد و تحت عمل جراحی قرار گرفت. خوشبختانه عمل سامره با موفقیت انجام گرفته است.

گفته می شود سامره که در صندلی جلوی اتوبوس و کنار راننده نشسته بود، بیشترین آسیب را دیده است.

سهرابی سرپرست تیم فوتبال کیان، این حادثه را اینگونه تعریف کرده است: «متاسفانه اتوبوس حامل بچه های تیم بعد از یاسوج ترمز می برد. برای نجات جان بچه ها، درهای اتوبوس را باز کردند و بچه ها به بیرون پریدند و آسیب دیدند. با توجه به تلاش راننده برای کنترل اتوبوس از سقوط به پرتگاه، علی آقا او را همراهی می کند و ماشین را سمت کنار جاده می برد.»

وی افزود: «خدا را شکر ماشین کنترل می شود و به دره سقوط نمی کند ولی آقای سامره ضربه می بینند. ایشان الان در بیمارستان و در اتاق عمل هستند ولی اینطور که دوستان می گفتند، کتف و سر او آسیب دیده و خیلی خطرناک نیست و انشاءالله به زودی خوب می شوند.»

تصادف بازیکن مشهور استقلال در جاده یاسوج

تصادف بازیکن مشهور استقلال

جدیدترین اخبار ورزشی و همینطور حاشیه های ورزشی ایران و جهان را می توانید در بخش ورزشی سایت گلگون مشاهده کنید.در این بخش جدیدترین اخبار روز دنیای ورزش قرار می گیرد.

جام نیوز

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *