تجاوز گروهی به یک دختر جوان تهرانی

تجاوز

تجاوز گروهی به یک دختر

تجاوز گروهی به یک دختر جوان حسابی خبرساز شد.متاسفانه از این دست اتفاقات کم نیستند و تاکنون اتفاقات مشابه بسیاری رخ داده است و اکثرا به یک علت است سوار شدن به ماشینی که خانم ها فکر می کنند مسافرکش است و بعد خلافش ثابت می شود.این اتفاق نیست در حالی رخ می دهد که دختر جوان سوار یک ماشین می شود و سپس سه نفر او را به یک خانه می برند و مورد اذیت و آزار قرار می دهند.

 

١١ آذر دختر ٢٣ ساله‌ای به کلانتری ١٣٢ نبرد رفت و اعلام شکایت کرد.او گفت: «در راه خانه بودم كه به عنوان مسافر سوار پراید سیاه‌رنگی شدم. در ادامه مسیر دو پسر جوان دیگر سوار شدند تا اینك در نزدیكی خانه‌مان از راننده خواستم توقف كند كه ناگهان پسر جوانی كه در صندلی عقب نشسته بود چاقوی دسته مشكی را از زیر لباسش بیرون كشید و با تهدید من به قتل خواست ساكت بمانم.

 

آن سه پسر من را به خانه‌ای در بلوار ابوذر بردند و مورد تعرض قرار دادند. آنها از كارشان با موبایل فیلمبرداری نیز كردند. بعد از رها كردنم در خیابان با نشان دادن فیلم ضبط شده تهدیدم كردند اگر از آنها شكایت كنم فیلم را در فضای مجازی پخش می‌كنند.»

 

ماموران اداره آگاهی تهران توانستند خانه این سه پسر را در بلوار ابوذر پیدا كنند و در روز ٢٣ آذر ماه یكی از متهمان را كه كامران نام دارد در خانه‌اش دستگیر كردند. كامران ابتدا سعی داشت خود را بی‌گناه معرفی كند اما وقتی در برابر سیما قرار گرفت اعتراف كرد. كامران دو همدست خود را نیز معرفی كرد. آنها هم دستگیر شدند. این سه جوان برای ادامه دادرسی در اختیار اداره آگاهی هستند.

 

قطعا برای این سه پسر حکم اعدام صادر خواهد شد اما چه سود که با اعدام اینگونه متجاوزان به عنف دیگر افراد درس عبرت نمی گیرند و باز به خود اجازه می دهند که به ناموس مردم دست درازی کنند و سعی نمی کنند راه دیگری را برای ارضای خواسته هایشان پیدا کنند و با آبرو و زندگی یک دختر جوان بازی می کنند و زندگی خودشان را نیز از دست می دهند.

منبع:سیمرغ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *