تجاوز کشیش به دختر 15 ساله

تجاوز کشیش به دختر

تجاوز کشیش به دختر 15 ساله

متاسفانه پدیده کودک آزاری یک پدیده شایع در دنیا به حساب می آید و علارغم تمام تلاش های صورت گرفته برای جلوگیری و مقابله با این روش هنوز نیز هستند کودکانی که قربان افراد شیطان صفت می شوند.کودک آزاری به خصوص در کلیساها رایج است و سال قبل بود که ابعاد بزرگی از کودک آزاری در کلیسا فاش شد.هنوز مدت زیادی از این رسوایی بزرگ نگذشته است که یک کشیش 35 ساله به جرم تجاوز به یک دختر 15 ساله در کلیسا بازداشت شده است.طبق گفته پلیس متهم «تیموتی استوری» 35 ساله قربانیان خود را به بهانه پناه دادن در هنگام بارندگی به داخل کلیسا کشانده و آنها را مورد شکنجه قرار داده است.

اطلاعات پلیس حاکی است این کشیش هنگام حملات تحت تأثیر الکل بوده است.حملات در کلیسای سنت مایکل در «بگریویا» لندن صورت گرفته است.

فیلیپ کیوسی قاضی پرونده می‌گوید: این مقام کلیسا از موقعیت خود سوءاستفاده کرده و دختران زیر سن قانونی را فریب داده و از آنها سوءاستفاده کرده است.با توجه به مدارک موجود در پرونده و انتقادات شدیدی که از این خادم کلیسا شده است وی به 15 سال زندان محکوم خواهد شد.

همچنین پلیس اعلام کرد که در تحقیقات گسترده ای که صورت گرفته است این دختر 15 ساله تنها قربانی متهم نبوده است و تحقیقات نشان می دهد که وی قربانیان اینترنتی نیز داشته است.

منبع: رکنا

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *