تجاوز سیزده نفر به دختر جوان در پارتی

تجاوز به دختر جوان

تجاوز سیزده نفر به دختر جوان

مسئله پذیرش پناهچویان به کشورهای اروپایی به یک معضل برای مردم این کشورها تبدیل شده است.به طوری که از زمان پذیرش پناهجویان از کشورهای آسیایی و به خصوص کشورهای خاورمیانه ای آمار جرم و جنایت در کشورهای پذیرنده به شدت بالا رفته است.به تازگی پلیس  اسکاتلندیارد از دستگیری سیزده مرد آسیایی خبر داده است که اهل کشور پاکستان می باشند.این سیزده مرد به جرم تجاوز به یک دختر سیزده سال به زندان محکوم شده اند.مدت زمان زندان این افراد مجموعا 143 سال می باشد.

به گزارش پلیس اسکاتلندیارد، این مردان که همگی پاکستانی بودند  در دادگاه بردفورد انگلیس به جرم شکنجه یک دختر زیر سن قانونی محاکمه شدند.

خالدماهود 34 ساله (متهم اصلی پرونده) به 17 سال زندان محکوم شد و قاضی دادگاه برای تاقب یونس 13 سال، فیصل خان 13 سال و سفیان زیاراب 15 سال زندان تعیین کرد. سایر متهمان نیز با توجه به میزان جرایمشان به چند سال زندان محکوم شده‌اند.
قاضی پرونده می‌گوید یکی از مردان، دختر 13 ساله را که مست بود و در حال بازگشت از یک پارتی شبانه بوده اغوا کرده و به پارکینگ ساختمان برده و دیگر مردان سر رسیده‌اند و همگی به این دختر تعرض کرده‌اند.

پلیس مدعی شده است که برخی از این افراد سابقه فروش مواد مخدر داشته است و حتی مدتی در زندان به سر برده اند.باید دید که مسائل این چنینی آیا  منجر به تغییر سیاست کشورهای اروپایی در پدیرش مهاجرین می شود یا که خیر.

رکنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *