تجاوز به دختر 10 ساله توسط پدر سنگدل

تجاوز به دختر 10 ساله

تجاوز به دختر 10 ساله توسط پدر

انتشار خبر قتل دختر 10 ساله موجی از اعتراض را آمریکا به وجود آورده است این خبر وحشتناک تنها ساعتی است که منتشر شده است و مردم آمریکا و سراسر دنیا را به شدت متاثر کرده است.دختر 10 ساله ای که توسط مادرش به قتل رسید عنوان این خبر وحشتناک می باشد.بله درست است مادر سنگدل این دختر بجه با همدستی ناپدری دختر بچه ودخترعموی شوهرش، فرزندش را به طرزهولناکی کشت.

این زن با کمک دو همدستش ابتدا به دخترک متامفتامین خورانده است. بعدهم شوهرش دختربچه را بشدت مورد آزار و تجاوز قرار داده و سپس با ضربات چاقو وی را به قتل رسانده‌اند.

مأموران پلیس این سه جانی را در «نیومکزیکو»ی امریکا شناسایی ودستگیرکردند.یکی از افسران پلیس به رسانه‌ها گفته براستی این یک جنایت وحشتناک است.زیرا تصور اینکه یک مادر با فرزندش چنین کاری کند دشوار است.اطلاعات پلیس نشان می دهد ناپدری جنایتکارنیز دارای سوابق کیفری زیاد در اداره پلیس بوده و چندین بار به جرم آزار کودکان بازداشت شده است.

پلیس آمریکا از برگزاری دادگاه این متهمان به صورت خارج از نوبت خبر داده است و اعلام کرده است که این مادر قاتل و همدستان شیطان صفتش بدترین مجازات ممکن را دریافت خواهند کرد.

جام نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *