بهترین نرم افزار های سلفی گرفتن کدامند؟

بهترین نرم افزار های سلفی گرفتن

بهترین نرم افزار های سلفی گرفتن

سلفی نوعی عکس می باشد که در سال های اخیر در میان مردم در سراسر دنیا بسیار محبوب شد و روزانه شاهد انتشار میلیون ها عکس سلفی از افراد در شبکه های اجتماعی بودیم.اما تب سلفی گرفتن با وجود گذشت زمان زیاد از شروع آن هنوز نیز داغ است و به همین دلیل در این مطلب در بخش موبایل سایت گلگون می خواهیم شما را با 5 نرم افزار که در زمینه سلفی گرفتن بهترین می باشند و می توانند آپشن های مختلفی را در اختیار شما قرار دهند آشنا کنیم پس با ما باشید با بهترین نرم افزار های سلفی گرفتن.

YouCam Perfect

یک برنامه سلفی کامل با توانایی دست‌کاری کردن عکس، تنظیم رنگ پوست، اضافه کردن فیلترهای متنوع، از بین بردن چین و چروک‌های صورت و پاک کردن جوش‌ها است که کاربران می‌توانند حتی چشمان خسته خود را ویرایش کنند و صورت خود را تغییر شکل بدهند.
ادیت چند چهره باهم، کولاژ کردن، حذف درخشش تصویر، قاب ساختن برای عکس سلفی و اضافه کردن برچسب‌های مختلف از دیگر ویژگی‌های این اپلیکیشن است.

B612

بهینه‌سازی تصویری، استیکر ها و افکت‌های متنوع تشخیص چهره، 15 ثانیه ویدئو با افکت، کولاژ کردن، سلفی‌های سه بعدی، اضافه کردن تایمر و به اشتراک‌گذاری تصویر نهایی در فیس‌بوک، توئیتر و اینستاگرام از ویژگی‌های این اپلیکیشن است.

Retrica

با استفاده از 120 فیلتر می‌توانید عکس و ویدئوی سلفی خود را ادیت کنید، گیف بسازید و روی شبکه‌های اجتماعی با یک کلیک ارسال کنید.

Cymera

7 لنز مختلف در کنار صدها فیلتر و افکت و ساخت یک عکس ترکیبی از 9 عکس ویژگی‌های این اپلیکیشن جالب است که 200 نوع میک‌آپ را برایتان تنظیم می‌کند.
واتر مارک کردن، شفاف‌تر کردن، حذف قرمزی چشم، فریم‌های زیبا، نوشتن متن روی عکس و کشیدن نقاشی روی عکسهای سلفی از دیگر ویژگی‌های این اپلیکیشن است.

SNOW

ساخت ویدئو و گیف از روی تصاویر سلفی از طریق این اپ به‌راحتی انجام می‌شود. استیکرها و فیلترهای متنوع به شما کمک می‌کنند تا تصاویر سرگرم‌کننده‌تری ارسال کنید.

نرم افزارهایی که معرفی شد برای سیستم اندروید و آی او اس می باشد و شما عزیزان می توانید با مراجعه به سایت های دانلود نرم افزار این نرم افزار ها را دانلود کرده و استفاده کنید.

خبرآنلاین

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *