ایرانسل و کارت ملی

شاید شما هم این پیامک‌های ایرانسل را دریافت کرده باشید:

مشترک گرامی، لطفا جهت تکمیل اطلاعات ثبت نامی عدد ۱ را به شماره رایگان ۲۷۲ پیامک کنید.
با تشکر ایرانسل

مشترک گرامی، بر طبق قوانین جاری کشور، کلیه اپراتورها ملزم به تکمیل اطلاعات مشترکین، بر اساس مشخصات کارت ملی هستند. خواهشمند است #۲۷۲* را شماره گیری و اطلاعات خود را وارد کنید.
با تشکر ایرانسل

مشترک گرامی، بر طبق قوانین جاری کشور، کلیه اپراتورها ملزم به تکمیل اطلاعات مشترکین، بر اساس مشخصات کارت ملی هستند. خواهشمند است عدد ۱ را به شماره رایگان ۲۷۲ ارسال و اطلاعات خود را ثبت کنید.
با تشکر ایرانسل

 

در سایت ایرانسل آمده است:

«تکمیل مشخصات ثبت نام

با توجه به الزام کلیه اپراتورها مبنی بر ثبت شماره‌های تلفن همراه با استفاده از اطلاعات کامل افراد شامل شماره ملی و شماره شناسنامه، و در صورتی که در زمان ثبت نام این اطلاعات به هر دلیل از سوی شما ارائه نشده است، به منظور جلوگیری از مسدود شدن خط خود، شما مشترکین اعتباری می‌توانید با ارسال عدد ۱ به شماره رایگان ۲۷۲، شماره ملی،‌ شماره شناسنامه و نیز شماره هر خط ایرانسلی دیگری که در مالکیت شماست را اعلام نمایید تا در سیستم ثبت گردد.

همچنین مشترکین دائمی نیز می‌‎توانند از طریق شماره‌گیری کد *۲۷۲# نسبت به ارائه اطلاعات مذکور اقدام نمایند. خواهشمند است در صورت دریافت پیامک از شرکت ایرانسل مبنی بر درخواست ارسال اطلاعات ثبت نامی به شماره ۲۷۲، نسبت به پاسخگویی سریع اقدام فرمایید.»

برچسب شده در:, , , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *