آپدیت جدید پوکمن گو می‌گوید بهترین هیولا کدام است

ارزیابی رهبر تیم به شما کمک می‌کند بدانید کدام را نگه دارید – اگر بتوانید آن را تفسیر کنید.

بازی پوکمن گو علی‌رغم محبوبیتش علاوه بر نگرانی‌های مربوط به سرورش با مشکلات عدیده‌ای رو به رو است.

گزارش‌های بلومبرگ حاکی از آن است که کاربران فعال این بازی بعد از صعودی که در اوایل جولای تجربه کرد به میزان ده میلیون نفر کاهش پیدا کرده است.

همین موضوع تامین رضایت کاربران فعلی را خیلی حیاتی و ضروری کرده است.

آپدیت جدیدی که اخیرا به دستگاه‌های اندروید و آی او اس اضافه شده تلاش دارد با اضافه کردن شخصیت‌های رهبر تیم به کاربران توصیه هایی در مورد پوکمن هایشان ارائه دهد.


همان طور که در اسکرین شات مشخص است تنها مشکل موجود این است که توصیه‌ها خیلی مبهم‌اند و هیچ اطلاعات مفیدی در اختیار بازیکنان معمولی قرار نمی‌دهد.

در واقع اگر همزمان با مشاهده پوکمن اسیر شده روی دکمه ارزیابی کلیک کنیم، بازیکنان اطلاعاتی دریافت می‌کنند که حاکی از مقایسه وضعیت پوکمن مربوطه با دیگر اعضای گونه خودش است.

در واقع پیش از اینکه بدانید نیاز به تکامل، جنگ یا تجارت با استاد دارید یا نه به این نوع از فیدبک‌ها نیاز دارید – البته به شرطی که بدانید چه اتفاقی در حال وقوع است.

دیتابیس مربوط به طرفداران پوک من گو فهرستی از تمام ویژگی‌های ممکن در اختیار دارد که در قالب اعداد به توضیح این ویژگی‌ها پرداخته است.

در حقیقت با این کار تیم توسعه دهنده پوکن گو گام کوچکی برای طرفداران این بازی برداشته است تا این افراد دیگر مجبور نباشند برای دسترسی به راهنمای بازی به جست و جو در فضای مجازی بپردازند.

تغییرات اخیر حاکی از آن است که نایانیتیک قصد دارد در نبرد تمرینی مجددا توازن ایجاد کند.

به همین علت برای بهینه سازی بخش‌های مختلف بازی باید تلاش زیادی انجام شود تا پاداشی درخور زمان سرمایه گذاری شده تولید کند.

انتخاب از بین این عوامل دشوار است اما کاملا واضح است که ارائه بعدی چیست. شما هم اکنون می‌توانید آپدیت جدید را از آیتونز یا گوگل پلی دانلود کنید.

اگر اطلاعات بخصوصی در مورد اسپارک، بلانچی و کاندلا در اختیار دارید با ما در میان بگذارید.

 منبع: engadget.com/Richard Lawler

برچسب شده در:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *