عکس جدید لیلا ایرانی با تیپ متفاوت

 لیلا ایرانی

عکس جدید لیلا ایرانی

لیلا ایرانی بازیگر زن سرشناس ایرانی است که با حضور در برنامه ی دورهمی به اوج شهرت رسید.برنامه دورهمی مهران مدیری یکی از بهترین برنامه های تلویزیون است که از شبکه ی نسیم پخش می شود و طرفداران زیادی دارد. این برنامه با آیتم های طنز و میهمان سرشناسش توانسته است مخاطبان را پای تلویزیون بنشاند و شادی را به آنها هدیه هد.

 

لیلا ایرانی بازیگر کشورمان عکس های جدیدی از خودش را منتشر کرد.لیلا ایرانی متولد 1366 بوده و بازی در مجموعه دورهمی به شهرت و محبوبیت رسید.

 

لیلا ایرانی بازیگر سریال دورهمی متولد اردیبهشت 1366 در تهران میباشد. این روزها شاهد بازی او در برنامه دورهمی مهران مدیری هستیم.لیلا ایرانی با حامد زیبایی ازدواج کرده و یک دختر یک ساله به نام دیانا دارد.ایرانی اولین بار با سریال درحاشیه مدیری در نقش بهناز خواهر بهروز، در تلویزیون به ایفای نقش پرداخت.

 عکس جدید لیلا ایرانی

لیلا ایرانی دانشجوی رشته بازیگری است و بصورت پایه از تئاتر شروع کرده و در حال حاضر بصورت مدام پیگیر اجرا در تئاتر است.

 

لیلا از سال 86 فعالیت اش را بصورت حرفه ای در بازی با فیلمهای کوتاه همچون قصه لیلی به کارگردانی سعید نجاتی بازیگری را شروع کرد، دوبله انیمیشن آموزشی جزو کارهای بعدی بود که در ان ها فعالیت کرد ، او چند حضور کوتاه در سریال یادآوری، فیلم سینمایی بهمن، فیلم سینمایی دلم میخواد برقصم و سریال انقلاب داشته است.

 عکس جدید لیلا ایرانی

لیلا ایرانی برای دومین بار در برنامه مهران مدیری اینبار در سریال دورهمی شبکه نسیم بعنوان بازیگر در بخش نمایش آن حضور دارد.لیلا ایرانی علاوه بر بازیگری ، به نمایشنامه خوانی‎ نیز می پردازد او رابطه دوستانه نزدیکی با جوانه دلشاد از دیگر بازیگران جوان دارد.

 

این بازیگر پس از حضور در برنامه دورهمی فعالیت اش در فضای مجازی بسیار بیشتر شده است و طرفداران زیادی را به خودش اختصاص داده است و هر روز با عکسی از خودش و یا همسر و دخترش صفحه ی شخصی اش را بروز می کند.

منبع:سیمرغ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *