عکس جدید بهاره رهنما و پیمان قاسم خانی

بهاره رهنما

عکس بهاره رهنما و پیمان قاسم خانی

بهاره رهنما بازیگر زن مشهور سینما و تلویزیون که در کارهای متفاوتی ایفای نقش کرده است عکسی از خودش و پیمان قاسم خانی در اینستاگرامش منتشر کرد. بهاره رهنما جراحی معده انجام داده است و توانسته است مقداری از وزنش را کم کند و به ظاهر و تناسب اندام ایده آلش نزدیک تر شود.

 

بهاره رهنما با انتشار عکس جدیدی از خودش و پیمان قاسمخانی صفحه شخصی اش را بروز کرد.بهاره رهنما از بچه دار شدن به عنوان یک شراکت ابدی نام برد!بهاره رهنما نوشت:

ما امشب در حاشيه پرفورمنس دخترمون در گالری چارچوب: همرا ه با استاد پازوكی، شهرزاد دريا زاده و محمد حمزه ای كه يك جورايی پريا دختر خوندشونه.با تشكر از امير يگانه عزيز و گالری خوبش چارجوب

عکس بهاره رهنما و پیمان قاسم خانی

عکس بهاره رهنما و پیمان قاسم خانی

 

پی نوشت: بهترين و تنها شراكت ابدی و شيرين دنيا بچه داشتنه ، فرصت رو برای اين معجزه از دست ندين.

 

هاره رهنما (زاده ۱۰ آذر ۱۳۵۲ در اراک) بازیگر زن ایرانی است. او کارشناسی حقوق قضایی را از دانشگاه آزاد گرفته است. همسر او پیمان قاسم‌خانی نویسنده سینما است. این زوج دختری به نام پریا قاسم‌خانی دارند که تجربه حضور در تئاتر «پنجره‌ها» و فیلم سینمایی بانو را دارد.

وی در وب‌نوشت شخصی خود و مدتی در نشریهٔ چلچراغ می‌نوشت. او در دوران انتخابات ریاست جمهوری ایران (۱۳۸۸) از جمله هنرمندان حامی میرحسین موسوی بود و در انتخابات ریاست جمهوری ایران (۱۳۹۲) به حامیان حسن روحانی پیوست.

دختر بهاره رهنما و پیمان قاسم خانی پریا نام دارد که او هم مانند پدر و مادرش هنرمند است و در زمینه موسیقی فعالیت می کند و پدر و مادرش برای دیدن اجرای او با هم در گالری چارچوب حاضر شده بودند.خبر خدایی بهاره رهنما از همسرش بسیار جنجالی شد و رسانه های و فضای مجازی این خبر را بارها و بارها منتشر کردند و این بازیگر و همسرش واکنشی نشان ندادند.

منبع:سیمرغ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *