عکس های زیبا بروفه در محل حادثه پلاسکو

زیبا بروفه

زیبا بروفه در محل حادثه پلاسکو

حادثه ی تلخ پلاسکو همه ی اقشار جامعه را ناراحت کرد و همه در فضای مجازی به این اتفاق واکنش نشان دادند.زیبا بروفه بازیگر زن مشهور سینما و تلویزیون که مدتی است کم کار شده است هم در محل حادثه پلاسکو حضور پیدا کرد و با گل و شیرینی از آتش نشانانی که برای نجات همکارانشان از زیر آوار پلاسکو تلاش می کردند قدردانی کرد.

زیبا بروفه بازیگر کشورمان با گل و شیرینی به دیدار آتش نشانان حاضر در محل ساختمان پلاسکو رفته و به آنها خسته نباشید گفته است.

 

زیبا بروفه نوشت:ديشب داشتم شبكه خبرو نگاه ميكردم، يه جور غريبی دلم گرفته بود، به جسارت اون ادمهايی كه از خودشون گذشتن حسوديم ميشد كه مگه ميشه ادم بخاطر جون ادمها از جونش بگذره،ولی ديديم كه ميشه.

 زیبا بروفه در محل حادثه پلاسکو

با تمام وجودم وبا صدای بلند گفتم خدايا كاش ميشد منم ميتونستم باندازه يه هموطن ، يه انسان كمكی بكنم ،ظاهرأ صدای بلند و خواستن از ته دل جوابش رسيد.

 

دوستانی از صبح زود با من تماس گرفتن كه با كمكهای مردمی قراره از قم تعدادی غذا ،سوهان و گل برای عزيزانی كه تو اين چند شب بی وقفه كار كردن ببريم

 زیبا بروفه در محل حادثه پلاسکو

خواستم اجابت شد، بی معطلی رفتم،اصلا فكرشم نميكردم كه يك خسته نباشيد يه دست مريزاد ميتونه اينقدر موثر باشه،از همون اول ميدونستم كه حتما جماعتی اين كارو ريا و تظاهر فرض ميكنن، ولی مگه مهمه كی چی ميگه.مهم اينه كه خودت بدونی و…

در کشورهای دیگر نیز هنرمندان و افراد مشهور در هنگام بروز یک حادثه با مردم همگام می شوند و چه در فضای مجازی و چه در واقعیت همدردی خودشان را ابراز می کنند.

منبع:سیمرغ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *